עריכת צוואות ונחיצותם

אנשים מבוגרים רבים מקבלים החלטה נכונה לגבי הצורך בעריכת צוואות בגיל מבוגר. אם מדובר בזוג נשוי או בבני זוג שמנהלים יחד משק בית, הם מכינים בסיועו של עו"ד דור שוורצמן צוואה הדדית. אם מדובר באדם שהוא יחיד כמו רווק, גרוש או אלמן האופציה היא לערוך צוואה רגילה.

עריכת צוואות במצבים מיוחדים

הנחיצות של עריכת צוואות במקרים יוצאי דופן היא אקוטית כיוון שיש לכך השלכות על חייהם וגם על ממונם של אנשים ספציפיים.

אחד המקרים הוא עריכת צוואה על ידי בני זוג שאחד מהם הוא ישראלי והשני הוא תושב מדינה אחרת. השאלה עולה על הפרק במקרה שחלילה שני בני הזוג ילכו לעולמם עקב כל סיבה שהיא והמשפחות משני הצדדים יתקשו לקבל החלטה היכן יהיה בסיס החיים של הילדים.

לאור המקרה שאירע לפני כמה שנים באיטליה, בני זוג רבים אשר גרים בחו"ל או שיש משפחות שלא כולן גרות בישראל, מחליטים להכין צוואה ובה הם קובעים מי יגדל אותם במקרה כזה והיכן הם יגורו. יש בני זוג שמקבלים יחד החלטה על מגורים עתידיים של הילדים בישראל, ואילו אחרים מחליטים שמקום המגורים יהיה מעבר לים.

העובדה שעורך דין מנוסה כמו דור שוורצמן מכין צוואה זו והיא נחתמת כחוק, מעניקה לבני הזוג שקט נפשי והם יודעים שהילדים שלהם מוגנים.

צוואות עבור בני זוג בפרק ב' או בפרק ג'

קיימת נחיצות של עריכת צוואות של בני זוג שעבור אחד מהם או עבור שניהם מדובר בפרק ב' או בפרק ג' של חיי נישואין או של הידועים בציבור. במקרים רבים יש לכל אחד מהם ילדים מכל אחד מהסבבים הקודמים וגם ילדים משותפים והמטרה היא שלא יהיו חילוקי דעות ועימותים על רקע כספי לאחר שהם ילכו לעולמם.

אף על פי שמדובר בסבב שני או שלישי של זוגיות, רוב הזוגות מעוניינים שתהיה הרמוניה משפחתית הן בחייהם והן לאחר מותם. זו הסיבה שהם בוחנים באמצעות עורך דין דור שוורצמן שהוא מומחה לענייני צוואות, מהן הדרכים המיטביות של חלוקת הרכוש בין כל הילדים בדרך הוגנת והגונה.

עורך הדין מציע להם כמה וכמה דרכים יעילות אשר תיצורנה אחידות ולא יהיו הפרשים כספיים בין ערך הירושה שתחולק. לאור ניסיונו הרב הוא יציע כמה רעיונות מקוריים ויצירתיים ובני הזוג יבחרו את האופציה שנראית להם הנכונה ביותר.

קיימת חשיבות עצומה לעובדה שבצוואה הכול רשום באופן מדויק וחד משמעי וכך גם לאחר פתיחת הצוואה בפועל, הסיכוי לעימותים ולסכסוכים יהיה מינורי.

אם גם אתם מרגישים שהדבר החשוב ביותר עבורכם הוא שהילדים מכל מערכות היחסים יישארו ביחסים טובים כיאה לאחים, השאירו כאן את הפרטים שלכם ועו"ד דור שוורצמן ישוחח אתכם בהקדם. לאחר שתקבלו את ההדרכה ואת ההכוונה על פי המקרה הספציפי שלכם, הדרך לעריכת צוואה תהיה קצרה.

 

 

רוצים לשאול עוד משהו לגבי עריכת צוואות ונחיצותם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים