עורך דין הסכם ממון

הסכם ממון הוא מסמך משפטי חשוב ביותר שבני זוג חותמים עליו בדרך כלל לפני החתונה. מדובר בהסכם שיש לו כמה היבטים ולכן לא אחת יש מצבים שבהם יש אי הסכמה של אחד מבני הזוג לגבי החתימה עליו. מאוד מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין הסכם ממון.

הצורך בהכנת הסכם ממון

בני זוג שעומדים להינשא כורכים את חייהם זה בזה. לא אחת לאחד מהם יש ממון רב ולעיתים גם נכסים ואילו לבן הזוג אין לא ממון ולא נכסים או לחלופין כאשר מבצעים השוואה של השווי הכולל יש פערים כספיים מאד משמעותיים.

כדי להבטיח את שווי הרכוש טרום החתונה, מבקש בדרך כלל האדם העשיר יותר לחתום על הסכם ממון כדי לקבע מעתה את החלוקה הפיננסית במקרה של גירושין. קו החשיבה הוא שכעת לפני החתונה יש אהבה עצומה, הבנה והערכה הדדית ולכן אפשר לערוך הסכם שיקבע מראש את אופן החלוקה במקרה של פרידה.

להסכם זה יש יתרונות רבים כיוון שהוא מונע מחלוקות וסכסוכים בהמשך הדרך במקרה של פיצול משפחתי וזאת כיוון שהכול הוסכם מראש.

ההתנגדות לחתימה על הסכם

עורך דין הסכם ממון מסביר לשני הצדדים מהו הסכם ממון, מדוע הוא נחוץ וכיצד קובעים מראש את החלוקה. המטרה שלו היא להדגיש את הרציונל ואת היתרונות של מהלך זה וזאת כדי להפחית ולבטל את ההתנגדויות שקיימות. לא אחת מדובר בנקודת מחלוקת משמעותית בין המשפחות טרם החתונה והיא עלולה גם לגרום לביטול החתונה במקרים קיצוניים.

הגדולה של עורך דין הסכם ממון דור שוורצמן הוא בגישה העניינית שלו מול הלקוחות, וההסברים המפורטים על התועלות וכל זאת כדי לקדם תהליך זה על פי בקשת אחד הצדדים. כמו כן מתן פתרונות יצירתיים למנוע תחושת קיפוח ו/ או חשש עתידי אצל הבן זוג הפחות מבוסס.

מדובר לא אחת במשוכה קשה ביותר אך לאור הניסיון רב השנים של עו"ד זה הוא מצליח ברוב המקרים ליצור יתרון של השכל הישר אשר כל הצדדים יוכלו להיות מסופקים ושיענה על חששות מי מהצדדים.

סעיפים אקוטיים בהסכם הממון

כדי ליצור שקיפות מלאה, כל אחד הצדדים מפרט את מלוא המידע על נכסיו, כמו לדוגמה דירות, חנויות, משרדים, קרקעות. כמו כן מידע מפורט על ממונו על פי חשבונות הבנק בארץ או בחו"ל, השקעות, אופציות בחברות היי טק, מניות, שווי של עסקים השייכים לו ועוד.

לאחר ריכוז הנתונים, עורך דין הסכם ממון מציע לבני הזוג את שיטת החלוקה שמתבססת בדרך כלל על הפרדה רכושית של הנכסים ושל הממון שהיו ברשות כל אחד מבני הזוג טרם החתונה. אם יוצר מצב ובני הזוג יחליטו בשלב מסוים להיפרד, כל מה שהיה ברשותם טרום הנישואים יישאר שלהם ואילו הנכסים והממון שהם צברו יחד כזוג נשוי, יחולק שווה בשווה.

עורך דין דור שוורצמן הוא מיומן מאד בתחום עריכת הסכם ממון ולכן אם אתם מעוניינים לערוך הסכם מסוג זה, השאירו כאן את הפרטים שלכם והוא ישמח להיות אתכם בקשר ולבצע הליך זה במלוא האחריות.

 

שתפו ברשתות חברתיות:
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
עורך דין הסכם ממון
שירותים נוספים

הסכם ממון וזוגיות

חוק יחסי ממון קובע שבעת פטירה או גירושין זכאי כל בן זוג במחצית מהרכוש המשותף. הסכם ממון הינו הסכם בין בני זוג אשר נשואים או

קרא עוד »

לשון הרע

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית ושבעגט ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך וסתעד לכנו סתשם השמה – לתכי מורגם

קרא עוד »

ידועים בציבור

הגדרה של ידועים בציבור הינה זוג אנשים המקיימים משק בית משותף ושאינם נשואים לא זה לזה ולא לאנשים אחרים. כמו כן, עליהם לקיים משק בית

קרא עוד »

צוואות וירושות

כל מה שרציתם לדעת על צוואות וירושות: חוק הירושה קובע את סדר היורשים במקרה של פטירת אדם. הסדר הינו שהאדם הראשון לרשת אחר הפטירה הוא

קרא עוד »