הופעות והליכים בבתי משפט

בית המשפט יכול להיות מאיים ומפחיד, בעיקר לאנשים מן הישוב אשר נקלעים לדאבונם אל תוך הליך משפטי בלית ברירה או בחוסר רצון. וצריכים לעבור את התהליך של הופעות והליכים בבתי משפט.

הנני בעל ניסיון רב בניהול סכסוכים אזרחיים כגון: לשון הרע, תביעות חוזיות, תביעות ייצוגיות, תביעות לפירוק שיתוף ועוד.

ההליך במשרדי מתנהל בשקיפות ובגובה העיניים מול הלקוח. מלכתחילה, ניתן הסבר על הדרך המשפטית המשותפת שמצפה לנו והאפשרויות העומדות בפני הלקוח, כמו גם הסיכונים המשפטיים שיש מולו.

הפרוצדורות והתקנות בניהול הופעות והליכים בבתי משפט הינן רבות ומגוונת וכל טעות בהן יכולה לעלות ביוקר. הדבר מתחיל בבחירת ההליך הנכון, שכן יש סוגים רבים של תביעות, כלה בית המשפט אליו יהיה נכון להגיש את התביעה תוך בחירת האסטרטגיה שתביא לנו את התוצאה הטובה ביותר בזמן המהיר ביותר.

בטרם אדם שוקל ייצוג עצמי בבית המשפט, מומלץ מאוד להתייעץ עם עו"ד מומחה בעל ניסיון רב בניהול הופעות והליכים בבתי משפט. זאת על מנת להבין לעומק את הסיכונים הטמונים בהליך משפטי, ולא רק את הסיכויים.

משרדי אינו מבטיח תוצאות, שכן אי אפשר לחזות את מהלך הדברים בבתי המשפט, משום שמשתנים רבים מטים את כף מאזני הצדק. עם זאת, הנני מבטיח לרתום להליך את כל הניסיון, הידע, היצירתיות והיחס האישי שאני מקדיש לכל תיק. כל אלו מהווים יתרון עצום לכל מי שזקוק לשירותי.

כל הזכויות שמורות לעו"ד ומגשר דור שוורצמן

שתפו ברשתות חברתיות:
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
הופעות והליכים בבתי משפט
שירותים נוספים

עורך דין הסכם ממון

הסכם ממון הוא מסמך משפטי חשוב ביותר שבני זוג חותמים עליו בדרך כלל לפני החתונה. מדובר בהסכם שיש לו כמה היבטים ולכן לא אחת יש

קרא עוד »

הסכם הורות משותפת

יותר ויותר גברים ונשים בוחרים היום להביא ילדים ללא קיום יחסים זוגיים ביניהם מכל סוג שהוא, תוך שהם מעגנים את "התא המשפחתי" החדש בהסכם "הורות

קרא עוד »

הליכי גירושין

הליכי גירושין כבר לא מילה גסה ואחוז המתגרשים בכל שנה כבר מתקרב ל– 35% בישראל. אם כבר החלטתם להתיר את הנישואים, תהיה הסיבה אשר תהיה,

קרא עוד »

הליכי אפוטרופסות

כל אדם כשיר לחובות וזכויות מיום היוולדו ועד יום מותו, למעט אם הדבר נשלל ע"י חוק או על ידי בית המשפט. כל מה שצריכים לדעת

קרא עוד »