עורך דין צוואות וירושות במרכז

קבלת ההחלטה על עריכת צוואה ע"י עורך דין צוואות וירושות היא אחת ההחלטות החשובות ביותר בחייו של כל אדם. זה קורה כאשר האדם מבין שכדי לא ליצור סכסוכים בעתיד, כדאי להסדיר נושא זה וכך למנוע מחלוקות משפחתיות.

בחירה של הצוואה הנכונה ביותר בסיוע עורך דין צוואות

הדרך האופטימלית לעריכת צוואה היא באמצעותו של דור שוורצמן שהוא עורך דין צוואות וירושות במרכז. בנושא זה המיומנות והניסיון הם חשובים ביותר וכיוון שהוא ערך אין ספור צוואות ללקוחותיו הוא מכיר הרבה מאד מצבים משפחתיים ולכן הוא מציע ללקוחות מתווים יצירתיים וייחודיים.

הן אם מדובר בצוואה של אדם בודד שהוא רווק, גרוש או אלמן ובין שמדובר בצוואה הדדית של בני זוג נשואים או אלו שחיים בזוגיות, המטרה היא למצוא את הדרך הנכונה ביותר שתיצור חלוקה הוגנת של הנכסים ושל הממון.

העקרונות הבסיסיים של הצוואה

ברוב המקרים הרצון הוא לבצע חלוקה שווה בין היורשים שהם בן או בת הזוג והילדים. זו הסיבה שבכל צוואה מפורט כל המידע על הרכוש הקיים, אם מדובר בנכסים כמו דירות, מגרשים, חנויות וכו' ובנוסף לכך הממון תוך פירוט חשבונות הבנק בארץ ובחו"ל.

עו"ד דור שוורצמן מפרט במסמך משפטי זה את שמותיהם של כל אחד מהיורשים. מספר תעודת הזהות או הדרכון שלו, פרטים על מקום המגורים שלו ופרטי ההתקשרות אתו. כך בעת הצורך אפשר יהיה ליצור קשר עם היורש כדי לזמן אותו למשרד עורך הדין כדי לקבל מידע מפורט על הצוואה לאחר פטירתו של המצווה.

חלוקה חריגה של הרכוש ושל הממון

לא אחת הלקוחות מבקשים לבצע חלוקה של הרכוש ושל הממון בדרך אחרת, שהיא אינה זהה וזאת עקב אילוצים משפחתיים או סיבות אחרות כמו לדוגמה:

  • אם אחד הילדים קיבל מהוריו בחייהם סכום כסף משמעותי עבור רכישת נכס, השקעה בעסק או כל סיבה אחרת, אין זה הוגן שתהיה חלוקה זהה בין האחים אלא יש לקזז מסך הירושה של ילד זה את הסכום הכספי שהוא כבר קיבל.
  • אם אחד הילדים אינו בקשר עם הוריו עקב סיבות שונות, הם מעוניינים להדיר אותו מהצוואה ולכן יירשם כי אין לאדם זה כל חלק מהירושה.
  • אם קיים עסק משפחתי יכיל כתב הצוואה גם הוראות ברורות הקשורות להמשכיות של הפעלת העסק:
    • מי יהיו בעלי התפקידים.
    • מה יהיה גובה השכר של בני המשפחה הפעילים וגם של בני המשפחה שאינם פעילים אך מגיע להם נתח מהרווחים.
    • הוראות שונות הקשורות לאופן ניהול העסק בעתיד.
  • יש מצווים שמעוניינים לתרום כספים לגופים מסוימים מעבר לתשלום לבני המשפחה. הם מציינים באופן מדויק לאילו גופים ומהו היקף התמיכה שהם מנתבים למטרה זו. כמו לדוגמה לאגף מסוים בבית חולים ספציפי, למוזיאון מסוים לאמנות וכו'.

עם סיוע מקצועי של עורך דין צוואות וירושות במרכז, הדרך לעריכת הצוואה היא קלילה עבור כל הצדדים ולאחר כמה פגישות והעברת כל המסמכים הרלוונטיים, אפשר לחתום על המסמכים ולברך על המוגמר.

רוצים לשאול עוד משהו לגבי עורך דין צוואות וירושות במרכז?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים