עריכת צוואה רק בסיוע של עורך דין מומחה לצוואות

אם החלטתם שהגיע הזמן להכין עריכת צוואה, הצעד הראשון הוא לשוחח עם עו"ד דור שוורצמן שהוא עורך דין מומחה לצוואות, כדי להבין כיצד מבצעים מהלך זה.

חשיבה על פרטי הצוואה

ההמלצה היא להיפגש עם עו"ד דור שוורצמן ולפרוס בפניו את ההתנהלות המשפחתית, מיהם היורשים, אם מדובר בנושאים נורמטיביים או בנושאים חריגים שיש לתת עליהם את הדעת. עורך הדין ישמע את השאלות ויעניק ללקוחות תשובות מפורטות, מקיפות ומעמיקות. בסוגיות שונות הוא יציע כמה הצעות לפתרונות יצירתיים, כדי שהמצווים יקבלו החלטה על הדרך הנכונה לעניות דעתם.

ההחלטות אינן מהירות ואינן אוטומטיות. הדבר אורך זמן כיוון שכל אדם בוחן את הנושא מהיבטים שונים, הוא מעלה השערות ותרחישים שונים, עד שבסופו של דבר הוא מקבל החלטה על הדרך שלדעתו היא הנכונה ביותר עבור המשפחה שלו.

לתת כספים ביד חמה

יש כאלו שמחליטים להעניק כספי ירושה עוד בחייהם. כאשר ברור להם שהילדים מעוניינים לרכוש דירה למגורים, לשפר את תנאי המגורים שלהם, לרכוש דירה להשקעה או להשקיע בעסק. בדרך זו הם מסייעים לילדים בשעה שהם זקוקים לממון כדי ליצור איכות חיים טובה ולכן הילדים לא יצטרכו להמתין שנים רבות עד קבלת הירושה. בבוא הזמן הם יקבלו את נתח הירושה שיישאר והוא יכלול נכסים וממון שקיימים ברשותם של הוריהם.

עריכת צוואה בפועל

צוואה היא נושא חשוב ביותר ולכן חשוב לבצע זאת רק באמצעותו של עורך דין מומחה לצוואות שהוא בעל מיומנות בהכנת סוגים שונים של צוואות. אין צוואה אחת זהה לצוואה אחרת כיוון שלכל משפחה יש מבנה משלה ולכן הרישום של הצוואה יהיה תואם לצורך הספציפי.

בשלב ראשון המצווה או המצווים אם מדובר בבני זוג שמעוניינים להכין צוואה הדדית, נפגשים עם עו"ד דור שוורצמן כדי לקבל הנחיות על דרכי הפעולה השונות, ועל קו החשיבה של האופציות השונות. כמו כן על מהותה של הצוואה, מתי מכינים אותה, היכן היא נשמרת – אצל הלקוחות, אצל עורך הדין ובבית המשפט לענייני משפחה. הם גם שומעים על אופן מימוש הצוואה בעתיד על ידי היורשים הן אם היא נערכה לא מכבר והן אם היא נערכה לפני שנים רבות.

בנוסף לכך יש מקרים שבהם המצווים מעוניינים לשנות עריכת צוואה קיימת וזאת עקב שינויים משפחתיים או סיבות אחרות. לפעמים הם מעוניינים לנשל אדם אחד מהצוואה, או ליצור חלוקה אחרת של הממון. בנושאים הללו יש לפנות אל עורך דין מומחה לצוואות לצורך הסדרתו באופן חוקי.

עריכת צוואה מורכבת בפרק ב' או ג'

אצל בני זוג שחיים יחד שזה עבורם פרק ב' או פרק ג' יש חשיבות רבה הרבה יותר להכנת עריכת צוואה. לכן הם פונים אל עו"ד דור שוורצמן כדי לערוך צוואה מפורטת שבה יש חלוקה צודקת בין כל הילדים הן של פרק א' של כל אחד מהם בנפרד והן של הפרקים הנוספים. כל המידע נרשם באופן חד משמעי כך שלא ישתמע לשתי פנים וזאת כדי להימנע ככל האפשר ממחלוקות.

אם אתם מעוניינים לערוך צוואה, דברו אתנו ואנחנו נשמח להעניק לכם את מלוא המעטפת המקצועית.

רוצים לשאול עוד משהו לגבי עריכת צוואה רק בסיוע של עורך דין מומחה לצוואות?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים