הפתרון האידיאלי לגירושים מהירים

כל הליך גירושים מהירים הוא לא נעים ומורט עצבים, כך כאשר מדובר בהחלטה משותפת של שני בני הזוג שככל הנראה ההתאמה שלהם אינה טובה, הם סובלים במערכת הזוגית ולכן עדיף עבור שני הצדדים לבצע הפרדת כוחות.

תיאום של הסכם גירושים מהירים

בכל הסכם גירושים יש הרבה מאד סעיפים ובני הזוג מבצעים בשלב ראשון סיעור מוחות ביניהם כדי להגיע בסופו של התהליך אל גירושים מהירים בהסכמה. לא מדבר בתהליך פשוט ולכן ברוב המקרים הם מגבשים חשיבה משותפת על הנושאים השונים ולאחר מכן מקבלים ייעוץ פרטני אצל עורך הדין דור שוורצמן שהוא מומחה בנושא זה.

יש נושאים רבים שעליהם יש להגיע להסכמות כמו לדוגמה:

  1. משמורת משותפת של הילדים או לחלופין קבלת דמי מזונות ושהות של הילדים אצל אימם, ביקור של האב פעמיים בשבוע בימים קבועים, כל סוף שבוע שני וגם שהייה אצלו בחופשות ובחגים בתיאום מראש ובחלוקה שווה. בסוגיה הזו קובעים את גובהם של דמי המזונות או לחלופין חלוקת הימים בין שני בני הזוג.
  2. אופן חלוקת הכספים שצברו בני הזוג במהלך השנים, תוך מתן תשומת לב להתחייבויות שיש להם כמו משכנתא, הלוואות או חובות.
  3. אופן חלוקת כספים עתידיים כמו קבלת פיצויים לאחר שנים רבות של שירות בצבא קבע, קבלת כספים מקופות גמל ועוד.
  4. החלטות על מקום המגורים, אם החיים יתנהלו בשני בתים שיירכשו, בתים בשכירות ואם זה יהיה בשכונת המגורים הנוכחית, בעיר שבה הם גרים כעת או במיקום חדש. המגמה היא להישאר באותה סביבת מגורים כדי לא ליצור שינויים נוספים מעבר לגירושיהם של ההורים.

חשיבותו של ייעוץ משפטי להכנת ההסכם

בני הזוג עושים כל שניתן כדי להגיע לשלב של גירושים מהירים בהסכמה. עם זאת יש נושאים רבים שהם לא מודעים אליהם ולכן חשוב לקבל ליווי משפטי כדי לשמוע על היבטים ועל השלכות שקיימים בהליך זה. בעקבות ההארות וההערות של עו"ד דור שוורצמן, בני הזוג מבקשים בדרך כלל לבצע שינויים בטיוטת ההסכם כדי שבסופו של דבר ההסכם שייחתם יהיה הוגן הן כלפי שני הצדדים והן כלפי הילדים.

הכנת הסכם לבד

יש בני זוג שהליך הפרידה הוא פשוט יחסית כיוון שאין להם עדיין ילדים ואין נכסים או חובות. בסיטואציה הזו הם מכינים לבד מסמך של גירושים מהירים בהסכמה ומעבירים אותו לבית המשפט לענייני משפחה כדי שיקבל תוקף משפטי. במקביל לכך הם מבצעים את התהליך מול בית הדין הרבני ולכן באופן יחסי תוך פרק זמן קצר הם כבר לא נשואים.

עם זאת ההמלצה היא תמיד להעביר את ההסכם שמתגבש לבדיקתו של עו"ד מומחה כדי שיבדוק זאת ויעניק חוות דעת משפטית. בדרך זו מונעים תרחישים לא נעימים בעתיד אם ההסכם נחתם ויש בו הרבה סעיפים שההחלטה לגביהם אינה חד משמעית. אם אתם בסיטואציה הזו השאירו כאן את הפרטים שלכם ועורך דין דור שוורצמן ישמח לסייע לכם.

 

רוצים לשאול עוד משהו לגבי הפתרון האידיאלי לגירושים מהירים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

עריכת צוואות

עריכת צוואות ונחיצותם

אנשים מבוגרים רבים מקבלים החלטה נכונה לגבי הצורך בעריכת צוואות בגיל מבוגר. אם מדובר בזוג נשוי או בבני זוג שמנהלים יחד משק בית, הם מכינים

קרא עוד »