עורך דין צוואות בכפר סבא

אנשים מבוגרים שיוצאים לגמלאות מבינים שיש כמה נושאים משפטיים שעליהם לטפל כמו הכנת צוואה ולכן עליהם לפנות למומחה בנושא כמו, עורך דין צוואות בכפר סבא.

עריכה של צוואה עם עורך דין צוואות בכפר סבא

קו החשיבה מאחורי הצורך של עריכת הצוואה הוא למנוע סכסוכים ועימותים בין היורשים השונים. כאשר יש צוואה כתובה והכל רשום בה באופן חד משמעי לכאן או לכאן, הסיכוי למחלוקות פוחת וברוב המקרים רצון הצוואה יצא אל הפועל.

אם מדובר באדם שהוא יחיד, רווק, גרוש או אלמן הוא יערוך בעזרתו של עורך דין צוואות כפר סבא צוואה. ואם מדובר בבני זוג נשואים או שהם ידועים בציבור, הם יערכו צוואה הדדית. מדובר בצוואה שהיא זהה והיא תקפה הן במקרה שבן הזוג הולך ראשון לעולמו והן במקרה שבת הזוג הולכת ראשונה לעולמה. זאת כיוון שמדובר ברכוש ובממון משותף ולכן החלוקה בכל אחד מהמקרים היא זהה.

היערכות להכנת צוואה

הצוואה אמורה להיות מלאה ולהכיל את כל הנתונים האישיים הפיננסיים של המצווה. זו הסיבה שעו"ד דור שוורצמן מקיים עם הלקוחות שיחת הכנה לקראת הכנת הצוואה. הוא מסביר להם באופן מפורט ביותר אילו מסמכים עליהם להכין וכיצד הם משיגים אותם, וזאת כדי לכלול במסמך משפטי חשוב זה את כל הדברים שנמצאים ברשותם שהם בעלי ערך כספי גבוה.

לגבי הכספים, הלקוחות מעבירים לעורך הדין את כל המידע הרלוונטי כמו לדוגמה, מידע על פרטי חשבונות בנק שונים שיש בהם כספים בארץ ובחו"ל. מספרי החשבונות, מספר הסניף ומיקומו, שם הבנק ועוד. כמו כן נתונים על כספים שקיימים בחברות ההשקעות כמו קופות גמל וקרנות פנסיה, על פי מספר העמית, שם הקופה, שמה של חברת ההשקעות ועוד.

כמו כן מידע מפורט של פוליסות ביטוח כמו ביטוחי מנהלים וביטוחי חיים של חברות הביטוח השונות אשר ביום שהאדם ילך לעולמו אפשר יהיה לקבל מחברת הביטוח כספים שהם לעיתים סכומים די גבוהים.

הרכוש של המצווה עם עורך דין צוואות בכפר סבא

לרכוש יש ערך כספי שהוא גבוה ולכן המצווה מעביר את כל המידע על כל נכס הקיים ברשותו, כולל כתובת מדויקת, גוש, חלקה ותת חלקה לגבי כל מקרקעין בארץ או בחו"ל.

לאחר קיומה של הצוואה יש מקרים שבהם כל יורש מקבל נכס מסוים, עורך דין צוואות מבצע איזון משאבים באמצעות אקטואר בעל ידע נרחב בנישה פיננסית זו שמחשב את ערכו של כל נכס ובאמצעות מכירה של הנכסים או קנייה שלהם על ידי אחד היורשים או כמה מהם יוצרים מצב שבו הערך הכספי שכל אחד מהם קיבל הוא זהה.

חשיבה לגבי הכנת צוואה

צוואה אינה עניין של מה בכך ולכן מומלץ לבצע עם עורך דין צוואות בכפר סבא, דור שוורצמן, סיעור מוחות, להציף את החשיבה לגבי אופן חלוקת הרכוש והממון ולאחר מכן לגבש החלטה על הדרך הנכונה ביותר עבור המשפחה הספציפית. לאחר ביצוע כל שלבי ההכנה, המצווה או שני בני הזוג חותמים על הצוואה בנוכחות עדים.

ליעוץ נוסף פנה עוד היום לעו"ד ומגשר דור שוורצמן.

רוצים לשאול עוד משהו לגבי עורך דין צוואות בכפר סבא?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

עריכת צוואות

עריכת צוואות ונחיצותם

אנשים מבוגרים רבים מקבלים החלטה נכונה לגבי הצורך בעריכת צוואות בגיל מבוגר. אם מדובר בזוג נשוי או בבני זוג שמנהלים יחד משק בית, הם מכינים

קרא עוד »