ייפוי כוח מתמשך – עלויות

ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך חדש יחסית הכין והוא מתאים לבני הגיל השלישי  וילדיהם . עורכי דין כמו דור שוורצמן שעברו הסמכה ייעודית למטרה זו, הם מוסמכים לבצע הליך זה לאחר שלמדו באופן מוקפד את אופן ההכנה של מסמך מורכב זה.

עלויות של ייפוי כוח מתמשך

היום מבינים שלמרות תוחלת החיים הגבוהה בישראל בשנים האחרונות, קיימת חשיבות לבצע כמה פעולות משפטיות כהכנה להמשך הדרך ולמצבים הלא נודעים. אחד המסמכים הללו הוא ייפוי כוח מתמשך. כאשר הם פונים לעורך הדין ושואלים כמה עולה ייפוי כוח , התשובה היא שאם מדובר באדם יחיד העלויות נעות בין 5,000-2,500 ₪ בתוספת מע"מ ואם מדובר בזוג העלויות של הכנת שני מסמכים כאלו עבורם נע בין 7,500-4,500 ₪ בתוספת מע"מ.

היערכות להכנת המסמך המשפטי

בשלב ראשון מתקיימת פגישה של הלקוחות עם עורך דין דור שוורצמן אשר מסביר להם מהו ייפוי כוח מתמשך. חשוב להבין שהלקוחות יעבירו באמצעות מסמך זה הנחיות לסובבים אותם לגבי עתידם וזאת כדי שהם יפעלו על פי רצונם של הממנים, כאשר הם כבר לא יהיו צלולים ולא יוכלו לקבל החלטות.

קו החשיבה מאחורי מסמך זה הוא שלכל אדם יש רצונות שונים ובני המשפחה כמו בת הזוג והילדים לא ידעו עד עתה כיצד לפעול במצבים השונים, כיוון שהמטרה שלהם היא לפעול על פי רוח הדברים של אדם זה. אך כאשר יש מסמך ייפוי כוח מתמשך, הדבר פותר את הבעיה כיוון שהוא נותן מענה לעניינים החשובים ביותר ללקוח.

מה יהיה בעתיד 

כל אדם חושש שבעתיד מצבו עלול להידרדר הן בפן הפיזי, או המנטלי ויהפוך לאדם סיעודי. יש כאלו שיעדיפו להישאר בביתם עד יומם האחרון, אם הדבר אפשרי מבחינת הטיפול היום יומי ויש אחרים שיעדיפו להיות בהשגחה רפואית במוסד איכותי. בעת הכנת ייפוי כוח זה, האדם מביעv את רצונותיו לגבי העתיד ולכן נרשמות הבקשות וההחלטות שלו בנושאים כאלו ואחרים.

כדי שיתבצעו בעתיד הפעולות הנחוצות, ממנה אדם זה גורם אחד או כמה אנשים שיפעלו על פי ההנחיות הרשומות במסמך משפטי זה. יש מי שממנה לכך את בת הזוג שלו ויש אחרים שממנים למטרה זו את הילדים או אנשים אחרים שקרובים אליהם כמו חבר טוב, עורך דין ועוד. יש אפשרות למנות גם כמה אנשים, כאשר כל אחד מהם אחראי על נישה אחרת כמו הנושאים הבריאותיים, ענייני ממון, ענייני רכוש ועוד.

לייפוי כוח מתמשך יש ערך מוסף רב לא רק בפן המעשי אלא גם בשלוות הנפש שמושגת לאור העובדה שהאדם חתם על מסמך זה כך שכעת הכול ברור וחד משמעי.

אם גם אתם מעוניינים לחתום על ייפוי כוח מתמשך, השאירו כאן את הפרטים שלכם ואנחנו נשמח לתאם אתכם פגישה שבה תקבלו את מלוא המידע על מסמך אקוטי זה, כדי לקדם את תהליך הביצוע שלו.

 

רוצים לשאול עוד משהו לגבי ייפוי כוח מתמשך – עלויות?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים